Identifikace MCP1640

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červen 12 16:42:58 CEST 2014

Podla tabulky na strane 21 datasheetu, ak su prve dve pismena BW, tak je to
jednoznacne MCP1640B.

Ak to prechadza do PFM rezimu, tak sa defacto jedna o vadnu suciastku,
osadzovna v tom moze byt nevinne.

>Mù¾e se stát ¾e se Mikrochipu zatoulala jiná varianta do série?
>(Pøedpokládám ¾e výroba je spoleèná.)

Predpokladam, ze sa jedna o ten isty obvod, ktory sa konfiguruje bud
internym bondom, alebo pocas testovania nejakym OTP procesom. V druhom
pripade nie je uplne vylucene, ze z jednej suciastky sa da "vyrobit"
druha, ak sa nedodrzia vsetky obmedzenia z datasheetu.

wek