Re: [OT][MECH] Povolovač šroubů

Středa Červen 11 13:16:57 CEST 2014

Obecne na zarezle srouby , pokud uz mermomoci chcete sprej tak z toho co je
u nas na trhu jsou asi nejvhodnejsi
http://www.novato.cz/cz/sortiment/specialni-produkty/product.html?id=97
ale uprimen neni to nic jineho nez smes benzinu a pentanu, cili pokud mate
pentan muzete kapat primo ten.
Na nezelezne kovy, coz muze byt i pripad brzdovycgh valecku se obcas
doporucuje
http://www.oleje.cz/p/coyote-uvolnovac-sroubu-s-mos2-150-ml-sprej--1340
ja rikam klidne tam kapnete petrolej nebo tu vasi DOT 3 brzdovku, zkratka
nejaky hodne ritky a vzlinavy olej. Pokud jde vylozene o zarezle šrouby lze
tam kapnout odrezovač,ale to neni vetsinou pripad brzd
Nepisete jake mate auto,ale bacha na to, sroubky jsou vetsonou docela
subtilni 8 - 10 a ukrouti se jak nic, jejich dalsi "blblou" vlastnosti je
ze byvaji z vnitrni strany a tak bacha na smer povolovani , znam radu lidi,
kteri je pri povolovani utahli tak, ze je uz nikdy nikdo nepovolil :-)