[OT][MECH] Povolovač šroubů

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Červen 11 07:42:44 CEST 2014

My jsme používali třeba
http://www.oleje-fuchs.cz/zbozi/anticorit-dfg-spraydose, nebo klasické
WD, nebo Konkor, petrolej... s dost podobnými výsledky.

Nastříkat, nechat hodinu, potom šroub odvzdušňovák poklepat Cu paličkou.
Nasadit 6hranné očko, napnout co si troufnete (pokud možno neukroutit
:-)) a shora na šroub klepnout Cu paličkou. Pokud není úplně shnilej,
dostanete ho ven.

JMN