Zvlastni zavada Technisat DigiPal 2

Stanislav Svoboda 7009 na seznam.cz
Úterý Červen 10 21:36:31 CEST 2014

Dobry vecer,

LNB tam skutecne neni. Signal je vedeny z STA zasuvky (konecne - ten domaci
proutek byt se zesilovacem byl desny).

Menil jsem elyt pouze na primaru, byl viditelne pred explozi. Je tedy take
pravda, ze na pohmat je krabicka nad zdrojem i ve stand-by docela tepla. Asi
vytahnu ten osciloskop a mrknu na ten zdroj.

Pokud budou ujete oscilatory, tak s tim si asi neporadim.

Dekuji

Stanislav Svoboda

---------- Původní zpráva ----------
Od: Kuba Jan <honza.kuba na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 10. 6. 2014 21:20:48
Předmět: Re: Zvlastni zavada Technisat DigiPal 2

"Tak napájení LNB jsme vyloučili, co LNA ? :-)
Některé STB mají napájení předzesilovače po koaxu zapínatelné v menu.
Je tam u antény LNA? Nenabíhá později?

Jinak můj tip je spíš nějaký další elyt ( vizuálně může vypadat OK ),
souvisí s napájením tunneru, nebo ladicího napětí pro VCO tuneru.
Očuchat tunner voltmetrem, jestli tam stejnosměrně něco necestuje, nebo
osciloskopem, jestli to není chlupatý :-)
"