Zvlastni zavada Technisat DigiPal 2

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Červen 10 21:20:35 CEST 2014

Tak napájení LNB jsme vyloučili, co LNA ?  :-)
Některé STB mají napájení předzesilovače po koaxu zapínatelné v menu.
Je tam u antény LNA? Nenabíhá později?

Jinak můj tip je spíš nějaký další elyt ( vizuálně může vypadat OK ),
souvisí s napájením tunneru, nebo ladicího napětí pro VCO tuneru.
Očuchat tunner voltmetrem, jestli tam stejnosměrně něco necestuje, nebo
osciloskopem, jestli to není chlupatý :-)