podme varit opticke vlakno, elektricky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červen 10 19:29:00 CEST 2014

> Uvazoval som ze by by-produktom mohla byt zvaracka,

To bol len vtip. Ja som si vedomy, co to obnasa, aj ked to nie je neriesitelne; toto predsa nebol zamer a je to spusta roboty.

> Ten Janov napad s kladivom... neviem.

Sak to, nikto nevie, takze budes priekopnik.  Nobelovka sa neziskava za opakovanie uz existujuceho... A nie je to moj napad, ale Andyho, takze sa budes musiet o slavu a prachy podelit s nim... :-P

> Domnievam sa, ze by to vlaknu
> bud nic neurobilo alebo by som ho
> rozflakol. Vlakno bez primarneho
> coatingu je pomerne delikatna vec.

Primarny coating je plastik ako dalsia vrstva za claddingom? Ja by som ho nedaval prec a prastil po tom aj s nim, v  nadeji, ze vlakno nejako "pekne" praskne a plastik ho udrzi pokope. Predpokladam, ze nejake prostriedky na monitorovanie vysledku mas...

..a v literature sa spomina trebars microbending...... :-)

wek