Re: Polovodičová klimatizace

AZe aze na seznam.cz
Úterý Červen 10 17:51:56 CEST 2014

Napadla mne starý vtip o zázračných kamnech, na který reagoval herec Vojta
otázkou "..a kam jde ten kouř??"...
Tady mne napadá otázka: Kondenzátor tohoto zázraku se chladí ochlazeným
vzduchem z místnosti, který se jako ohřátý fouká ven.
Někudy tedy (netěsnostmi domu, škvírami?) musí jít vzduch zvenku dovnitř,
ale venku je horko, takže je teplý..... ?
Ochlazeným vzduchem se tedy chladí kondenzátor, aby se pak jiný teplý vzduch
nasával zvenku?
To musí mít úžasnou účinnost. Nebo se chladicí vzduch nasává jiným šlauchem
zvenku? Nebo mi něco uniká?
aze

-----Původní zpráva-----
From: Ing. Peter Adamec
Sent: Tuesday, June 10, 2014 5:39 PM
To: HW-news
Subject: Re: Polovodičová klimatizace

ale existuju aj prenosne klimatizacie
je to nieco podobne ako klasicke ale von sa vytrci len hadica s
priemerom cca 150mm  ktorou je vyhanany horuci vzduch z tepelneho
vymennika. pekne je ze to ma relativne normalnu ucinnost a funguje to
nanajvys dobre. navyse prebytocne teplo sa da posielat do ventilacnej
sachty digestora takze pokial to nejde netreba ani ten otvor smerom von.

PA