Polovodičová klimatizace

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Úterý Červen 10 14:23:50 CEST 2014

Zdravim Saso
Nestacilo.
S touhle myslenkou jsem si hral uz pred mnoha lety.
Vysledek me zklamal.
Peltier se da tak pouzit  na chlazeni polovodicu a to jeste s mizernou
ucinnosti.
Pripadne se pouziva do takovych tech mikrochladnicek do auta, kde to
maximalne udrzuje teplotu a to v dobre izolovane krabici.

Treba bezna klima do auta ma +- lokomotiva prikon 5kW a ta ma vyssi
ucinnost nez peltier.

Pokud chcete vyrazit na expedici do Maroka, tak tam uz se  bez
kompresorove chladnicky neobejdete.
Chladit tim mistnost je tedy  ekonomicka sebevrazda ;-)

Ted je sice sezona, proto klimy budou cenove vyse nez v zime, pred cca
7dmi lety  koupil klimatizaci SENCOR prikon tusim 2.5Kw (resil jsem to s
kolegou Buchtou , jak klimatizaci dat do kupy tak abych o chladivo unitr
neprisel, a od te doby to stale funguje) A nahradni lahev s 3.5kg
chladiva je stale neotevrena ....
Byl to split system a cena za zarizeni byla 5 tisi KC s DPH .

LK