Polovodičová klimatizace

Ing. Peter Adamec mcu na mcu.sk
Úterý Červen 10 13:44:13 CEST 2014

Peltier ma dve strany
jednu teplu jednu horucu
teplo odovzdane na tej studenej sa penesie na horucu+ 250W tepla z
elektriny.
Takze ked to bude iba v krabicke  s vetrakom a chladicom tak sa zvysi
teplota v miestnosti lebo to teplo v nej ostane a pribudne dalsi zdroj
kurenia.

Ale da sa to povedat aj inak, ako moc ti ohreje miestnost 250W tepelny
zdroj. No asi tak pomoze ten peltier. Realne pokial ma ten dom normalne
steny tak neprichadza do uvahy aby to fungovalo. Navyse spotreba energie
taka ze sa oplati radsej na inzerat kupit prenosnu klimatizacnu jednotku.

PA