OT: Nemocenská

Úterý Červen 10 11:46:32 CEST 2014

Hezké poledne,

     děkuji za všechny odpovědi. Budu tedy optimisticky doufat v to, že
z ČSSZ ještě něco dorazí, protože jinak je to jaksi čudu. Ještě že mám
určitou rezervu, byť přijde vniveč.

     Jinak já jsem byla u doktorky skoro furt, nejprve v nemocnici
(proto ty dorazy na zprovoznění internetu na mé staré Nokii :-) ) a pak
všude možně včetně rehabilitace. A pořád jsem někde něco podepisovala a
nosila různě do práce i na sociálku.

Saša Svobodová