OT: Nemocenská

Úterý Červen 10 10:29:28 CEST 2014

Dobrý den,

	my jsme velká firma :-) Na pásce je toto:

NEMOCENSKÉ DÁVKY        Hod     Dny    ČÁSTKA
1-3 prac.den nemoci     22,50          0
Náhrada mzdy/nemoc      52,50          4.323
Nem.dávky CSSZ                  15,00

	a pak normální věci kolem, srážky, daně, pojištění...

	První řádek je to, že za první tři dny není vůbec nic, druhý řádek je
nevím co, asi to, co v prvních 14 dnech platí podnik a třetí to, co
platí ČSSZ, jenže asi neplatí. Pokud koruny dorazí příští měsíc, tak je
to dost na draka. Ale snad ještě dorazí.

	Já vím, člověk má mít finanční rezervu, jenže ta se špatně tvoří když
se z jedné výplaty splácí byt, platí všechno okolo a ještě půjčuje širší
rodině, jenž není úplně zodpovědná... Člověk platí daně a pojištění,
podnik platí daně a pojištění a v případě nemoci pak člověk dostane div
ne almužnu. A to chtějí ještě zpět zavést poplatky v nemocnici :-(

Saša Svobodová