OT: Nemocenská

Úterý Červen 10 10:13:02 CEST 2014

Dobrý den,

     omlouvám se za OT, ale nevím, kde jinde se zeptat. Naposledy jsem
marodila před iks lety a od té doby se situace silně změnila. Nechci
vyvolat flamewar, jen se ptám, jak to je. Hádat se můžeme půl roku, ale
nic s tím neuděláme.

     Od 3.5. jsem nemocná a dneska mi emailem přišla "páska" na které je
dosti neuvěřitelná suma. Tedy hodně neuvěřitelná. Počítala jsem si kolik
asi tak dostanu pomocí této kalkulačky http://www.vypocet.cz/nemocenska
ale na pásce mám ani ne polovinu. Trošku to zachraňuje výplata za ten
jeden den a svátek.

     Chci se zeptat, jak to s tou nemocenskou je. To přijde na účet
samostatně a nebo ji pošlou do firmy a ta mi ji pak dá do výplaty? Z té
naší "pásky" to totiž vůbec není jasné a než ze sebe budu dělat blbce v
práci, tak chci vědět, jak to je, abych ho ze sebe třeba nemusela dělat
:-) Pokud přijde samostatně a na pásce je jen náhrada mzdy, kterou platí
v prvních dnech zaměstnavatel, tak by to docela šlo. Pokud už je to
definitivní, tak se asi půjdu pást...

     Děkuji za informace.

     Saša Svobodová