podme varit opticke vlakno, elektricky

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Červen 10 09:53:17 CEST 2014

Ja viem, ale nemam doma zvaracku na vlakna.
Da sa kupit/zohnat/pozicat/cokolvek, ale cielom mojho snazenia nie je
urobit jeden krat LPG vlakno nejakym sposobom, ale urobit si domace
zariadenie na varenie LPG, bez zavislosti na zvaracke ktoru nemam.

Dňa 10. júna 2014 9:49, Kuba Jan <honza.kuba na gmail.com> napísal/a: