Únik mailových adres z Heureka, GES, Aspa... ??

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Červen 10 08:41:31 CEST 2014

Je to velice jednoduché - stačí mít nějaké procento akciíí, nebo být mezi
majiteli/jednateli/tichými společníky a máte přístup k datům.

Toho se využívá k mapování spotřebitelů různými klap-kartami, na které se
při nákupu dává pak nějaká sleva. (Tesco, Billa,.......). My neklapem.

Díky pavučině těchto vztahů to pak všechno legálně končí na jednom serveru.
Někde uprostřed se vyskytuje firma která zpravidla patří muslimům
(mimochodem - většina černochů jsou muslimové) nebo nějaké tajné službě,
která rozesílá spamy (vše se děje za účelem skryté komunikace).

Mě taky chodila nabídka eshopu na adresu, kterou jsem nikde na žádném eshopu
nepoužil, odmítali přestat rozesílat spamy, UOOU to hodil do ztracena.

----- Původní zpráva -----
Od: "Jiri Sladek" <sladek na czhops.cz>

Dnes ráno jsem otevřel mailovou poštu a zarazilo mne, že přišly tři
stejné spamy na moje speciální adresy:
   heureka.moje_prijmeni   zavinac moje_domena.cz
   ges.moje_prijmeni zavinac moje_domena.cz
   aspa.moje_prijmeni zavinac moje_domena.cz
Adresy tohoto typu používám záměrně při registracích na e-shopech, abych
měl šanci poznat, který e-shop tu adresu pustil do světa.

Zaráží mne ale to, že ty moje adresy jakoby unikly ze tří firem
současně. Nebo že by unikly z Heureky?
Máte někdo podobnou zkušenost?
Máte pro to nějaké vysvětlení?