kde sehnat levny plastovy opticky kabel?

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Úterý Červen 10 07:35:04 CEST 2014

Ahoj,
vo Farnelli ich maju aj na metre, resp. kratke spulky (5,10,50,100m).
Maju tam aj konektory a lestiacu sadu.
Pouzivame ich v praci na kratke vzdialenosti do 10mbit/s kde treba
galvanicke oddelenie. Je to bezny sortiment.
b.