RE: OT: Česká pošta - změna doručení balíku

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Červen 10 06:54:10 CEST 2014

Jednou jsem chtěl tuto službu využít. K balíku Do ruky bylo možné změnit
termín doručení, objednat opakované doručení a snad i změnit adresu (např.
ze soukromé do práce).
V době, když už balík oznámili SMS, nebylo už možné změnit vůbec nic. Po
neúspěšném doručení jsem si chtěl objednat opakované doručení na další den.
V podmínkách ke službě jsem se dočetl, že doručení je nutné objednat 3 dny
předem...
Takže než čekat další 3 dny, tak je lepší na poštu zavolat a nechat to
doručit následující den.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Libor
Sent: Monday, June 09, 2014 10:35 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Česká pošta - změna doručení balíku

No je to dobírka a do práce, a jelikož se dobírky zadávají předem do
firemního programu a já budu v práci až ve středu tak je to trochu problém.
Ne až takový, ale než zase někoho poslouchat proč to tam není.

A jelikož to pošta nabízí v oznamovací SMS tak se jaksi předpokládá že to
bude fungovat.

Libor