kde sehnat levny plastovy opticky kabel?

Marek Peca marek na duch.cz
Úterý Červen 10 00:37:14 CEST 2014

> Když se tady probírá optické vlákno - vzpomněl jsem si, jak se za
> komančů vozily z NDR optické kabely s plastovými vlákny. Dělaly se s
> tím různé blbosti jako světelné fontánky, bylo to použitelné jen na
> malou vzdálenost. Dá se dnes něco takového koupit?

Plastovy opt. kabel pouzivaji/pouzivali hifimani, konektor se jmenuje
TOSLINK, behal po tom digitalni format S/PDIF. Kupoval jsem to pred ~8
lety, tusim u Conrada; delal jsem si k tomu i prevodnik na 75ohm koax.
S/PDIF (kterej je podle me lepsi alternativou pro ten zvuk). Optoel.
prevodniky dela(la) Toshiba.

Vim, ze to pozdeji pouzila na mou radu kolegyne do nejakeho
ne-moc-dalkoveho ovladani UARTem, kde bylo silne elmg. ruseni a pozadavek
na galvanicke oddeleni.

ZdraviMP

Daląí informace o konferenci Hw-list