Re: OT: Česká pošta - změna doručení balíku

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Červen 9 20:50:38 CEST 2014

Toto se stávalo, když přešli na nový web, že to občas nešlo, přesně jak
píšete,
za dva dny to zase šlo, ale to jste slyšet nechtěl.

Teď jsem to zkoušel a nejde to ani mě........

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Libor <libor.kozak na tiscali.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 9. 6. 2014 20:33:54
Předmět: OT: Česká pošta - změna doručení balíku

"Zdravím,
prisla mi SMS ze mi bude zitra dorucen balik, ktery mel byt puvodne
odeslany zitra a dorazit az ve stredu.
Jelikoz zitra budu mimo misto doruceni v SMS je i moznost zmeny dodani
na formulare.cpost.cz, tato stranka se mi ale nejak nedari otevrit,
povedlo se to pouze jednou a pri vyplneni cisla baliku a tel. cisla to
skoncilo timeoutem a nyni se mi uz ani nezobrazi, zkouseno na 2PC,
tabletu, telefonu a nekolika prohlizecich a nic.

Neresili jste nekdo podobny problem?

Libor