podme varit opticke vlakno, elektricky

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Červen 9 14:40:26 CEST 2014

Nenapadlo mi hladat to na ebay-i, dik za tip. To by teda aj slo.
Otazkou je ako urobit tu elektroniku k tomu.

Vysoke napatie par kV by sa dalo vygenerovat, snad nejaky step-up
menic, mozno by sa dalo pouzit nejake trafo (mam tu nejake trafo s
2x300V sekundarom) a zan diodovo-kapacitny nasobic. Neviem ale ako
regulovat prud tecuci oblukom. Ak by to mal byt regulator prudu pre
par desiatok/stoviek V, tam by som si to vedel predstavit, ale pre par
kV uz moja predstavivost konci.

Dňa 9. júna 2014 14:33, Jan 'yanek' Bortl <yanek na yanek.cz> napísal/a: