ot?? O2 rámcová smlouva (o2 v zastoupení)

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Červen 9 14:25:13 CEST 2014

V podstatě je možné, že některé služby máte výrazně levnější za cenu
toho, že jiné máte dražší. Pak bych chápal, že Vám ty dražší nechtějí
zlevnit na standard.

Napište oficiální žádost na O2 (normálně na centrálu) s tím, že chcete
písemnou odpověď - ne "jestli" to nejde, ale "proč". To Vám už budou
muset dát jasné stanovisko. Pokud se budou odvolávat jen na smlouvu,
navrhněte jim dodatek.

Jak dlouho už smlouvu máte, resp. kdy naposledy jste hýbali s cenami?
Možná by opravdu stálo za to nechat si zpracovat nabídku od jiného
operátora, pak uvidíte hned, jestli Vás O2 nevodí za nos.

JMN