podme varit opticke vlakno, elektricky

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Červen 9 13:56:40 CEST 2014

Neodpovím na Vaši otázku přímo, ale pokud byste se chtěl podívat, jak to vypadá ve svářečce, tak tady mám docela detailní obrázek:
http://panwiki.panska.cz/index.php/Soubor:Detail_elektrody.jpg

Elektrody jsou kovové, pravděpodobně nějaká slitina wolframu, a jsou vzdálené cca 3-5 mm (neměřil jsem to, ale pokud byste chtěl, mohu to změřit).

Jakub Šerých