Jak nastavit internet na mobilu Motorola Gleam?

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Červen 9 13:52:24 CEST 2014

Ale jo, to chápu. Měl jsem spíš napsat, že levnější model bude mít méně
paměti, slabší procesor, nebude mít slot na externí úložiště atd., tedy
nějaké parametry, o kterých budu vědět a které si zaplatím, nebo které
oželím. Nebo že díky levným plastům zkrátka méně vydrží. To bych očekával.

Stejně jako u levného (nového) auta očekávám, že bude hlučnější, nebude
mít třeba klimatizaci a dříve mi prorezne kastle - ne že mi občas
nepůjde nastartovat, nebo že mi nebude fungovat topení. To očekávám u
ojetiny, která je na hranici životnosti.

Rozumím tomu, že každé zboží má svého kupce. Ten princip zaplavování
trhu smetím mě ale prostě štve.

JMN