Jak nastavit internet na mobilu Motorola Gleam?

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Červen 9 12:36:17 CEST 2014

Díky za tip. To je právě další fenomén - jakmile se nějaký telefon
osvědčí, okamžitě ho přestanou vyrábět, takže musíte hledat znova.
Doufám, že po nedávném raketovém nástupu smartfonů se trh zase trochu
stabilizuje.

JMN