RE: ot?? O2 rámcová smlouva (o2 v zastoupení)

Vladimír Franěk franek na skip.cz
Pondělí Červen 9 12:32:40 CEST 2014

Zdar, poptejte ty služby u ostatních operátorů. Dříve fungovalo to, že po
oznámení

přechodu k jinému operátorovi se O2 telekomunisti trochu rozhýbali, záleželo
jaký zisk

jste jim generoval, ale jak je to teď nevím.    Vladimír.

Tady nejde jenom o internet. Tady jde o celek jako službu. Vše v jednom.
Nemohu si ověřit, jestli mě ten zástupce nehoupe. Jsem odkázán na to, že mu
musím věřit a bohužel, nevěřím mu. Chápu, že z toho musí mít nějaký zisk.
Ale nikde nejsou napsaná a daná pravidla. Tedy doufám, že jsou. Ale zatím
jsem je nenašel.