ot?? O2 rámcová smlouva (o2 v zastoupení)

Pondělí Červen 9 12:31:28 CEST 2014

Hezké odpoledne,

	tak to bude problém, protože oni vám to dají jen podle ceny v té
smlouvě. Ale jak říkám, každá smlouva může mít dodatek a ceny se měním.
U nás se to také tak dělá, když už je pocit, že voláme moc draho.

	Zrovna tak nemohu brát jiné tarify než ty, které jsou v RS uvedené. A
pokud se to podaří, tak hnedka (tedy po nějaké době, až jim to dojde)
začnou frflat, že to tak nejde a musím to změnit na něco, co v RS máme.

	Takže se obávám, že jediné řešení je změna, nebo dodatek, RS jinak to
vyřešit nepůjde.

Saša Svobodová