RE: ot?? O2 rámcová smlouva (o2 v zastoupení)

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pondělí Červen 9 12:27:12 CEST 2014

Jo ceny jsou napsané v rámcové smlouvě. Mam jí. Na Webu píší, že služba stojí 149,- oni mi jí cpou za 185,-, jakékoli závazky již nemám, tak chci změnit tu cenu na 149,- a on mi tvrdí že to nejde. Kde si to mohu ověřit? Volám na O2, tam mi řeknou volejte zástupce, ten mi tvrdí že to nejde. Chci druhý zdroj, kde si to mohu ověřit. Celkem mi tam lítá podle mě nějakých 500 až 600 a on tvrdí že né!

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Alexandra Svobodová
Sent: Monday, June 09, 2014 12:13 PM
To: HW-news
Subject: Re: ot?? O2 rámcová smlouva (o2 v zastoupení)

Dobrý den,

	všechny ceny jsou uvedené v té rámcové smlouvě, to má ten chachar pravdu, ale RS se čas od času aktualizuje a navíc obě strany ji mají mít u sebe. Ačkoli já ji také nemám, ale lidi na lince O2 do ni vidí a tak si ty údaje od nich umím vytáhnout.

	Je ale pravda, že já zastupuji firmu, která má těch telefonů trochu více :-)

Saša Svobodová