ot?? O2 rámcová smlouva (o2 v zastoupení)

Pondělí Červen 9 12:13:15 CEST 2014

Dobrý den,

	všechny ceny jsou uvedené v té rámcové smlouvě, to má ten chachar
pravdu, ale RS se čas od času aktualizuje a navíc obě strany ji mají mít
u sebe. Ačkoli já ji také nemám, ale lidi na lince O2 do ni vidí a tak
si ty údaje od nich umím vytáhnout.

	Je ale pravda, že já zastupuji firmu, která má těch telefonů trochu
více :-)

Saša Svobodová