Jak nastavit internet na mobilu Motorola Gleam?

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Červen 9 12:13:01 CEST 2014

Ale jistě, pokud máte jeden telefon a na pár týdnů ho oželíte, není to
problém.

Pokud máte telefonů skoro 300, pak neděláte nic jiného, než se
dohadujete o reklamacích - což je bohužel realita.

Taky mě to štve jako technika - ty přístroje jsou (asi hlavně po SW
stránce) totálně odfláknuté a neotestované. V podstatě je pravidlem, že
1 z 10 nových přístrojů ani nejde zapnout a řekněte mi, kdo ze zde
přítomných by si dovolil prodávat zboží s 10% zmetkovitostí.

Samozřejmě, nekupujeme špičkové modely. Očekával bych ale, že levný
model bude mít méně funkcí, ale bude fungovat spolehlivě - alespoň od
renomovaných výrobců. Tak tomu ale rozhodně není.

JMN