Palivomer Octavie II

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pondělí Červen 9 08:39:08 CEST 2014


Fordy s tím mají asi problémy, kolegovi na focusu rv2006 odešla palubovka
za jízdy a chcíplo mu to v levém pruhu na dálnici... Nějaký špatný kontakt
na konektoru, ale doteď mu nejede jeden z diplejů té palubovky.
U subaru po otočení spínačky všechny budíky plynule jedou do maxima a zpět,
takže diagnostika je před každým startem.
K.


Dne 9. června 2014 7:20 Petr Simek <psimek na jcu.cz> napsal(a):

> On Mon, 9 Jun 2014, ok2mtm wrote:
>
>  A co jinej servis? Moc bych za to nedal, že ty budíky budou komplet
>> elektronický - teda že tam bude nějakej počítač co to na jedné straně
>> přečte
>> z plováku v nádrži a na druhé bude hýbat ručičkou měřáku. A přes
>> diagnostiku
>> by se mohlo dát tou ručičkou zahýbat, případně vyčíst hodnoty z plováku.
>> Bohužel servisy jsou dnes hlavně o tom, jak co nejvíc vydělat na straně
>> jedné, a autům nerozumí na straně druhé. A ti slušnější když neví, tak to
>> aspoň řeknou.
>>
>
> No ona existuje nejaka samodiagnostika budiku - kdyz se u Fordu nejak
> otaci klickem tak se da vyvolat - ze pak budiky protoci ukazatele min-max
> a rozsviti kontrolky. Treba to ma Skoda taky.
>
>
>  Tomáš OK2MTM
>>
>
> *------------------------------------------------------------------------*
> |                          Petr Simek   APS JU                           |
> |                             psimek na jcu.cz                              |
> *------------------------------------------------------------------------*
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20140609/f0482e5a/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list