Palivomer Octavie II

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pondělí Červen 9 06:53:52 CEST 2014

dobry den.
zeptal bych se v tehle konferenci http://dieselpower.cz/forum/ , tam se chodim nechat zachranit, kdyz jsem v koncich.
je tam par lidi, co do toho opravdu vidi a pokazde poradili dobre, jak opravit i pripadne jak rozumne poridit.
resit budik za 18kkc je nesmysl ..
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Záruba
Sent: Monday, June 09, 2014 6:11 AM
To: HW-news
Subject: Palivomer Octavie II

U Octavie II mi přestal fungovat palivoměr. Nejprve chvílemi ukazoval 0 a pak zas normálně, až nyní již ukazuje 0 stále. Dle vyjádření servisu je vadný měřící přístroj na palubní desce, ale lze vyměnit jen celý sdružený přístroj za cca 18 000 Kč. To se mi nechce. Mě se ale moc nezdá, že závada je právě na tomto místě, protože dle jejich vyjádření diagnostika ukazuje správné množství paliva, ale přitom nejen že neukazuje ručička palivoměru, ale také nezobrazuje počet km, které se dají ujet. Kontrolka rezervy nicméně funguje (na panelu počítače). Neumím si ale představit, proč pokud by byl vadný ukazatel paliva, nezobrazoval by se počet zbývajících km? To, že nejprve to nepravidelně chvílemi ukazovalo, mi připadá spíše na nějaký nekontakt, ale zase pokud by byla chyba v čidle v nádrži, kabelech a.p.
nezobrazovala by to diagnostika a nefungovala by rezerva. Kde by tedy mohla být závada?

Dík
Martin Záruba