Palivomer Octavie II

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Červen 9 06:44:31 CEST 2014

V tom by nebyl problém, ale pokud by byla závada v tomto místě, nesignalizovala by správné množství diagnostika a nefungovala by kontrolka rezervy?
Martin Záruba
  ----- Original Message -----
  From: Karel M
  To: HW-news
  Sent: Monday, June 09, 2014 6:34 AM
  Subject: Re: Palivomer Octavie II

  O2 sice neznám, ale zkusil bych se podívat pod zadní sedačky, zda li tam není kryt palivoměru a minimálně alespoň zkontroloval zda nejsou zoxidované kontakty a zda jsou utažené šrouby (jeden bude ukostřovací).  Pokud by byla závada v palubovce, co koupit jinou (vždyť jsou jich mraky nakradených) a ten budík přepájet, nebo prostě palubovky přehodit - na km bych kašlal, protože u >1 majitele je to v případě oktávie náhodné číslo.

  K.