Palivomer Octavie II

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Červen 9 06:10:40 CEST 2014

U Octavie II mi přestal fungovat palivoměr. Nejprve chvílemi ukazoval 0 a
pak zas normálně, až nyní již ukazuje 0 stále. Dle vyjádření servisu je
vadný měřící přístroj na palubní desce, ale lze vyměnit jen celý sdružený
přístroj za cca 18 000 Kč. To se mi nechce. Mě se ale moc nezdá, že závada
je právě na tomto místě, protože dle jejich vyjádření diagnostika ukazuje
správné množství paliva, ale přitom nejen že neukazuje ručička palivoměru,
ale také nezobrazuje počet km, které se dají ujet. Kontrolka rezervy nicméně
funguje (na panelu počítače). Neumím si ale představit, proč pokud by byl
vadný ukazatel paliva, nezobrazoval by se počet zbývajících km? To, že
nejprve to nepravidelně chvílemi ukazovalo, mi připadá spíše na nějaký
nekontakt, ale zase pokud by byla chyba v čidle v nádrži, kabelech a.p.
nezobrazovala by to diagnostika a nefungovala by rezerva. Kde by tedy mohla
být závada?

Dík
Martin Záruba