Jak nastavit internet na mobilu Motorola Gleam?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Červen 9 05:33:35 CEST 2014

> Ja verim, ze by Androidi mobil taky vydrzel nekolik dni na baterku.
> Jenom vetsina uzivatelu nenechava "chytry mobil" lezet cely den na
> stole.
> Shvalne zkuste plne nabity Android mobil odpojit z nabijecky a nic s
> nim nedelat. Pokud nemate trvale zapnutou WiFi, minimalne 3 dny take
> musi vydrzet.

Zdravím,
  přesně tak. Nejde o Android, ale o to, že většina výrobců se snaží udělat
mobil tenký, lehký a pak nezbyde na pořádnou baterii.
  Synkovi jsem koupil levný čínský Hummer H5 a nestačím zírat - v pátek to
nabije a odjede na chalupu, občas na tom gamesí, občas volá atd., v neděli se
vrátí a má tam ještě 78%. Ovšem ten mobil je fakt cihla. Navíc gumový,
vodotěsný, zkrátka tak trochu "průmyslový". Jemu to nevadí, má rád, když cítí,
že něco drží v ruce :-).
  Zdraví Pavel