Jak nastavit internet na mobilu Motorola Gleam?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Neděle Červen 8 23:44:41 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 8.6.2014 od Martin Vancl:

Tak to je divný. Jeden můj Android od Samsungu nevydržel pořádný déšť.
Ten tvůj tedy musel být minimálně vypnutý, protože jinak si to
nedovedu moc představit. Pokud tedy nebyl vodotěsný.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem