Jak nastavit internet na mobilu Motorola Gleam?

Neděle Červen 8 22:29:29 CEST 2014

Nečekal jsem že tady vyvolám takový flam okolo levných mobilů. Ten mobil
mám už dlouho a bez internetu jsem se na něm hodně dlouho obešel. Takže
těžko se bude starat prodejce (jak tady někdo psal), je už dávno mimo
záruku. Jen jsem zkusil, jestli to taky bude fungovat. Když nebude, zas
tak moc se neděje. Můj mobil nemrzne, neztrácí nastavení. Všechno
funguje v pohodě a hlavně na rozdíl od "chytrých" mobilů nežere tolik
baterku. Nabíjím ho tak 2x až 3x za týden. Navíc je to véčko, takže
displej je celkem slušně chráněný. Nosím ho v zadní kapse. Když si sednu
do auta, sednu si na mobil a zatím všechno přežil. Nedokážu si
představit, že bych takhle nosil mobil co má displej přes celou plochu a
navrchu. Nejspíš by byl dávno rozsednutý. Možná mám mobil z levných
materiálů, ale svůj účel plní - telefonuje, fotí, přehrává muziku ...