Jak nastavit internet na mobilu Motorola Gleam?

F.K. kocifrantisek na seznam.cz
Neděle Červen 8 14:20:09 CEST 2014

Ani takto se na to nedivam, ale bohuzel tyto extremne levne pristroje
nedeleji ani to co maji.
Nekvalitnim materialem pocinaje  a neodladenim sw konce.
Mobil mrzne, ztraci se nastaveni atd...

F.K.