Jak nastavit internet na mobilu Motorola Gleam?

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Neděle Červen 8 14:04:43 CEST 2014

Dne 8. června 2014 13:28 F.K. <kocifrantisek na seznam.cz> napsal(a):
> Dle recenzi uzivatelu katastrofa - tyto levne mobily se vubec nevyplati.
> Vyhozeny peniz

To takhle nejde brat. Kdyz si koupim mobil za 2 000, ocekavam od nej
podstatne mene, nez od Galaxy S5 za 17 000...
Jenze vetsina lidi koupi mobil za 2000 a chce od nej veci jako od
mobilu 10x drazsiho.

Porad mene vyhozene penize, nez se snazit o nemozne, jako napr. na
Nokii 3310 rozjet GPS navigaci s LTE internetem.

Dne 8. června 2014 13:25 Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> napsal(a):
> No možná chce kolega víc telefonovat než si hrát.

Android != pracovni mobil? Od kdy?
Pripomina mi to slavne vystoupeni Steva Ballmera po uvedeni iPhonu,
kdy se smal, ze Apple vyrabi nejdrazsi mobily. A protoze nemaji HW
klavasnici, nikdy si je nemuze nikdo koupit. A jak to vypada ted?
Pocitace nas vlastne taky rozptyluji od prace...

Pokud si nechce hrat, tak na co chce na starem mobilu internet?
Ja to od zacatku beru jako vyzvu. Proste si dokaze, ze to jde. Jako v
Big Bang Theory "Because we can"
https://www.youtube.com/watch?v=PqFSRwgqgYk

--
S pozdravem