Jak nastavit internet na mobilu Motorola Gleam?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Červen 8 12:54:52 CEST 2014

Zdravím,
 viz dole.
> Mám mobil Motorola Gleam. Je to ještě hloupý mobil (bez OS), ale má
> internetový prohlížeč. Novější
> Motorola Gleam+ už OS má.
> Mám Bleskmobil a chtěl bych na tom ten internet nějak rozchodit. Volal jsem
> do Bleskmobilu a paní tam nastavení pro můj typ mobilu neměla. Poslala mi
> údajně něco podobného, ale je tam všechno úplně jinak. Předpokládám že
> údaje co mi poslala jsou správné, jen je potřeba zjistit co kam vyplnit.
> Dokázal by někdo poradit? Nemám s tím zkušenosti a nevím co s tím.
>
> Co mi poslali z Bleskmobilu:

> [...]
No přesně to, co jste dostal od OPA.
Důležité je jméno APN, tam musí být to "Internet" (já to tedy znám s malým i,
že by to měl Blesk jinak?) a zřejmě celá ta konexe bude mít nějaké jméno,
na tom nezáleží, klidně si tam dejte BLESK. Teoreticky by mohlo stačit zadat
tyto 2 věci a zbytek by se mohl rozběhnout sám.

Zdraví Pavel