Jak nastavit internet na mobilu Motorola Gleam?

Sobota Červen 7 23:31:14 CEST 2014

Mám mobil Motorola Gleam. Je to ještě hloupý mobil (bez OS), ale má
internetový prohlížeč. Novější
Motorola Gleam+ už OS má.
Mám Bleskmobil a chtěl bych na tom ten internet nějak rozchodit. Volal
jsem do Bleskmobilu a paní tam nastavení pro můj typ mobilu neměla.
Poslala mi údajně něco podobného, ale je tam všechno úplně jinak.
Předpokládám že údaje co mi poslala jsou správné, jen je potřeba zjistit
co kam vyplnit. Dokázal by někdo poradit? Nemám s tím zkušenosti a nevím
co s tím.

Co mi poslali z Bleskmobilu:

menu/nastavení/bezdrátová připojení a sítě/ mobilní/datová síť
Názvy přístupových bodů (případně vytvořit nový)
Blesk internet
jméno: BLESK internet

Název AP: Internet
MCC: 230
MNC: 02
ostatní se nevyplňuje, nebo přeskakuje

menu/nastavení/bezdrátová připojení a sítě/ mobilní síť
Názvy přístupových bodů (případně vytvořit nový)
Blesk internet
jméno: BLESK internet
Název (....)im
povolení datových přenosů

nevím, jestli ta SMS jejich nepřišla poškozená (nedokončená).

Menu mého telefonu Motorola Gleam

1.Nastavení telefonu
      tam není ze sítě nic

2.Nastavení sítě
    1. Volba sítě ručně
       1. Nové hledání
             (hledá a nenajde nic)
       2. Vybrat síť
             O2 CZ   (označeno jako domeček)
             Vodafone CZ (přeškrtlé)
             T-mobile CZ (přeškrtlé)

       3. Režim volby
             Ručně
             automaticky

    2. Předvolby
         spousta sítí (O2-de 26207, I TIM 22201, VIPnet 21910 a mnoho
dalších)
         ale O2 CZ tam není
         Možnosti: Změnit důležitost, Odstranit. Doplnit tam nic njde.
         na enter se zobrazí seznam PLMN - zase spousta názvů, je tam i
O2 CZ

    3. Připojení GRPS
         podle potřeby
         vždy

4.Připojení
    1. Bluetooth
          zapnuto, vypnuto
    2. Správa připojení
          žádné připojenní
    3. Datový účet
       1. Data GSM   (prázdné)
            přidat
               název účtu
               číslo       je tam potřeba něco zadat - co? Bez toho mě
to nepustí dál.
               uživatelské jméno
               heslo
               typ linky
                  analogový
                  IDSN
               Rychlost
                  4,8 kb/s
                  9,6 kb/s
                  14,4 kb/s
               primární DNS
                  000.000.000.000
               sekundární DNS
                  000.000.000.000

       2. GRPS
           spousta názvů... např. AT T-mobile grpsinternet
           dá se tam přidat - ale co?