Osciloskop Tesla TM-694E

Sobota Červen 7 13:57:45 CEST 2014

Dobré odpoledne,

     jeden známý mi donesl starý osciloskop značky Tesla typu TM-694E s
tím, že asi funguje, ale oni jej na nich nepotřebují a pokud jej nechci,
tak jej hodí do kontejneru. No a tak jsem se stala majitelkou dalšího
osciloskopu :-) Na to jak dlouho byl mimo provoz, osciloskop, je s
podivem, že funguje. Ale ne úplně dobře. Potřebovala bych k němu návod,
nebo alespoň schéma.

     Googlením se lze dopátrat ke schématu, ale mám pocit, že stále k
tomu stejnému a to je takové rozmazané a ne dobře čitelné. Návod je
nestáhnutelný, nacházím jen dotazy na to, jestli jej někdo nemá a nebo
již nefungující odkazy na Edisk i Uloz.to a podobně.

     Nemá jej někdo ve svých análech? :-)

     Saša Svobodová