Raspberry Pi jako web server pro prezentaci dat.

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Čtvrtek Červen 5 23:11:45 CEST 2014

Dne 5.6.2014 22:35, Richard Kaliciak napsal(a):

> ked ono mi to po tych dvoch hlaskach ukonci spojenie, ani bash sa
> spustit neda.

Bez "dalkove ovladane ruky" (s kouskem mozku) nejspis ne.
Jinak asi jedine offline - vrazit SDkartu do neceho jineho, _zkopirovat_
a pak se pokusit o zachranu (fsck). Takze to "neco jine" asi musi byt
linuxova masina.

Bezne provozuju systemy s CF (WRAP, Alix) v readonly modu, RW si zapinam
pouze kdyz je potreba a ssh to nijak nevadi. Pokud drzkuje, ze je I/O
error na zminenych souborech, bude to asi vetsi maler, nez jen R/O fs.

   TomM