cheap thermocam

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Červen 5 21:15:23 CEST 2014

Moze byt. FLIR E4 sa da "hacknut" na E8, pretoze E8 aj E4 pouzivaju
ten isty snimaci cip, ale E4 je softwarovo okriplena na nizsie
rozlisenie (a predavana za tych cca 1000USD).
Ak by nosnou castou ceny bola technologia, tak cip s vyssim rozlisenim
by bol podstatne drahsi nez ten z nizsim rozlisenim a malo by zmysel
mat v roznych kamerach cipy s roznym rozlisenim.
Evidentne materialova cast nakladov je pomerne mala.

Dňa 5. júna 2014 20:55, Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> napísal/a: