Raspberry Pi jako web server pro prezentaci dat.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Červen 5 20:36:30 CEST 2014

Zapisovat se bude jednou za několik minut jeden řádek do databáze.
Ta web stránka nemusí být nic světoborného, prostě jen prohlížení
uložených dat, případně nějaký součet za období.

Martin Hanek