Raspberry Pi jako web server pro prezentaci dat.

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Červen 5 20:24:39 CEST 2014

Já bych se zkusil. Výkonu to má na rozdávání, s Lighttpd a Sqlite to
bude běhat rychle. U Sqlite  je možná úzkým hrdlem zamykání přístupu k
tabulce při zápisu.
Už slabší FriendlyARM běhal s Lighttpd a MySQL velice pěkně. K Lighttpd
je dobře použít FastCGI.

Za pokus by také stálo použít NodeJS ekosystém, ale bude to stát cca 14
až tři neděle studování a pokusničení. Ale NodeJS, Express framework a
AngularJS umožní dělat pěkné web aplikace.