Raspberry Pi jako web server pro prezentaci dat.

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Červen 5 20:19:22 CEST 2014

Přesně na něco podobného PI používám.

Apache, PHP, MySQL, RRDtool - počítá to grafy
Rasbian

možno vidět na http://zapadlo.name

Je to nejspolehlivější systém který doma mám (wifi ap, klienta na střeše
atd občas nutno restartnout), PI jsem ještě za 1/2 roku nemusel.

Zapik