Raspberry Pi jako web server pro prezentaci dat.

Jan Matuška hw na starhill.org
Čtvrtek Červen 5 19:56:40 CEST 2014

Já tím měl nahradit logiku poloautomatického soustruhu z konce 80-tých
let. Čili okolo hromada motorů, elektromagnetů, stykačů apod. Původní
programovatelná řídící jednotka (dále ovládala akční členy přes RS232)
umřela a tak jsem vyzkoušel Raspberry. Bohužel se někdy stávalo, že se
to celé kouslo nebo resetovalo. Varianta 2 pak obsahovala všechny možné
ochrany napájení + vstupů a to nakonec pomohlo. Nicméně po půl roce
provozu to umřelo po prásknutí blesku do budovy.  Načež jsem se dost
naštval a pořídil převodník RS232 na ethernet + media konvertory na
optiku. Celé řízení je pak v jiné budově.
Jen pototýkám, že se jednalo o prostředí špinavé a hlučné dílny, kde se
lisuje, obrábí, svařuje apod..