cheap thermocam

Martin Persich persich na transcon.cz
Čtvrtek Červen 5 18:02:52 CEST 2014

Máme sice jednoduchou kameru FLIR, ale emisivita materialu se tam jako
korekcni cinitel samozrejme zadava. Pokud je to ruznorode, je to problem ...
ale mozna vetsi kamery to umi definovat pro jednotlive oblasti ... ?
Martin. persich na transcon.cz

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 05, 2014 5:58 PM
Subject: Re: cheap thermocam

Mam za to, ze na problemy s rozdilnou emisivitou si nikdo nehraje, nikdo
nerika, ze bilej flek na obrazku ma 2734 stupnu a cernej minus deset. V
tech infrakamerach jde predevsim o relativni rozdily, takze jde spis o
to, abych nejak vyjadril, ze levy roh obrazku je o nejstudenejsi cast,
zatimco pravy roh je nejteplejsi.

Jinak se mi to udelatko libi, napad je to hezky a na staticke veci
(typicky zatepleni domu nebo lokalni prehrivani soucastek na dese)
bohate postacujici.

Ted to jeste nejak urychylit, aby to umelo i setinu sekundy a muze to do
letadla :) To byl sveho casu muj "podnikatelsky zamer", ale jednak mne
odradila cena kamer, druhak vysel slavny Doplnek X a ja se na to cele
vykaslal.

Pavel Kutina