cheap thermocam

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Červen 5 17:58:13 CEST 2014

Mam za to, ze na problemy s rozdilnou emisivitou si nikdo nehraje, nikdo
nerika, ze bilej flek na obrazku ma 2734 stupnu a cernej minus deset. V
tech infrakamerach jde predevsim o relativni rozdily, takze jde spis o
to, abych nejak vyjadril, ze levy roh obrazku je o nejstudenejsi cast,
zatimco pravy roh je nejteplejsi.

Jinak se mi to udelatko libi, napad je to hezky a na staticke veci
(typicky zatepleni domu nebo lokalni prehrivani soucastek na dese)
bohate postacujici.

Ted to jeste nejak urychylit, aby to umelo i setinu sekundy a muze to do
letadla :) To byl sveho casu muj "podnikatelsky zamer", ale jednak mne
odradila cena kamer, druhak vysel slavny Doplnek X a ja se na to cele
vykaslal.

Pavel Kutina