sloucení 2 a více RS232 do jednoho

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Červen 5 12:14:20 CEST 2014

No a co zkusit ke každému kanálu udělat MKO, který se bude spouštět
start bitem a zablokuje všechny ostatní kanály na dobu třeba 2-3 bytů?
Na konci by pak mohl být prostě součet. MKO by měl být retriggerable,
aby ho nepřekvapil přenos více bytů. Pokud už by se potkalo vysílání
dvou kanálů současně, blokly by se navzájem a oba pakety by se ztratily.

Součástkově by to bylo něco ve stylu MAX232, 74xx123, nějakej
AND/NAND/OR... Nebo klidně tranzistorově přímo na RS232 úrovních :-)

JMN