notebook T43 pent.M/2.0 vykon usb webcam odhad ?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Červen 5 09:56:24 CEST 2014

Zdravim,

Kedysi som to skusal na celerone 2.2G s WXP
styri usb kamery bol strop na 320x280
Myslim, ze hlavny problem bol ze z kamier tiekol komprimovany
obraz (jpeg) a ten windowsy museli pred zobrazenim
dekomprimovat.. Celkovo som mal pocit ze to maju
vnutorne neefektivne urobene.
Teraz to mam tak ze mam 4 ip kamery, router Tp-link
s motion sw a OpenWrt. Spotreba minimalna a 640x480
to zvlada ukladat aj prehravat. Kamery myslim musia podporovat
MJPEG. Obraz sa dekoduje az v prehliadaci a ukladaju sa jednotlive
jpegy na NAS server na sieti

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kubat Tomas
Sent: Thursday, June 05, 2014 7:48 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: notebook T43 pent.M/2.0 vykon usb webcam odhad ?

dobry den.
mohl by nekdo odhadnou, kolik  by slo provozovat webcamer na notebooku s pentiem M 2.0 treba se sw. iSPY ?
ted ma pripojenu jednu, logitech c270 + sw. logitech a pri rozliseni
800x600 je cpu na 80% .
to same v iSPY, kde je tedy podle procesu IPSY na cca 30% a system 60% tedy zase na doraz.
nejaka nevim jestli je to normalni, nebo bude problem v ovladacich, pouzite kamere, verzi Xp atd ?
zbyly mi tu 2 ks thinkpad T43 a premyslim k cemu je vyuzit ..
pokud mate nekdo nejakou osvedcenou konfikuraci na domaci dohledovy system s USB webcam(staci 2 ks), budu vdecny.
dekuji za info .
tomik.